Voor al je vragen:

Coexzakken.nl Klantenservice

Is er iets niet geheel duidelijk over een een bepaald product op onze webshop of heb je een vraag over een bestelling? De kans dat een van je vragen ooit al eens is gesteld is vrij groot, daarom hebben wij ze hier voor je op een rijtje gezet. Zit je antwoord er toch niet tussen? Neem dan contact met ons op. Of vraag snel naar je antwoord via onze chat hier rechts onderin!

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De standaard levertijd van de bestellingen die jij heb geplaatst staan altijd aangegeven in de orderbevestiging die je ontvangt in de mail. Als je onze noppenfolie voor 17:00 besteld wordt jouw bestelling gewoon diezelfde dag verzonden en ontvang jij het product de volgende dag thuis. De luchtkussenenveloppen kan je bestellen tot maar liefst 22:00 waarna het vervolgens de volgende dag wordt geleverd. Mocht er onverwachts iets niet op voorraad zijn dan nemen we direct contact met je op. Hiernaast gelden nog wel een aantal uitzonderingen:

  • Heb jij je bestelling in het weekend geplaatst? Dan gelden er andere levertijden. Bestel je bijvoorbeeld noppenfolie na 17:00 op vrijdagmiddag? Dan wordt deze maandag verzonden en dinsdag bij jou thuis geleverd!
  • Indien u gebruikt maakt van de betaalwijze bankoverschrijving wordt de bestelling pas verstuurd zodra wij de betaling hebben ontvangen. Dit kan 1 werkdag langer duren.
Betaal ik de verzendkosten?

Nee, zeker niet! Als jij een bestelling plaatst op Coexzakken.nl, betalen wij altijd de verzendkosten. Jij betaald dus altijd gewoon de prijs die je op onze webshop ziet staan. Je betaald dus geen onverwachte, extra kosten over jouw favoriete verpakkingsmaterialen. Meer informatie over de verzending van de producten op Verpakgigant.nl kan je terugvinden op de pagina Verzending. 

Kan ik mijn bestelling volgen via een Track & Trace?

Bij elke order die jij plaatst bij Verpakgigant.nl ontvang je een Track & Trace code. Via deze code kan je de bestelling volgen totdat deze bij je is aangekomen. Is er onderweg iets fout gegaan? Dan kan je uiteraard altijd contact met ons opnemen! 

Of heb je toch geen Track & Trace link ontvangen? Stuur dan een mailtje naar support@coexzakken.nl zodat wij dit meteen voor je kunnen regelen. 

Krijg ik bij grote bestellingen korting?

 Bij elk product op onze webshop is een overzicht te vinden met staffelprijzen. Bij grote hoeveelheden ontvang je dus altijd korting!  De staffelkortingen verschillen per product en zijn allemaal terug te vinden op de productenpagina’s. Wil je nog meer bestellen dan aangegeven staat bij de staffelprijzen? Neem dan contact met ons op! 

Uit welke betalingsmogelijkheden kan ik kiezen?

Op Verpakgigant.nl staat veiligheid voorop. Daarom voegen wij alleen volledig veilige betalingsmogelijkheden toe. Je kan al onze beschikbare betalingsmogelijkheden terug vinden op de Betalingsmogelijkheden pagina of hier helemaal onderaan deze pagina. 

Kan ik achteraf betalen?

Op Coexzakken.nl kan je ook achteraf betalen. Dit kan bij ons bijvoorbeeld via Klarna. Al onze andere betaalmogelijkheden kan je terugvinden op deze pagina.

Kan ik mijn bestellingen retour versturen?

Voor alle vragen over retour zendingen kan je terecht op de Ruilen & Retourneren pagina. 

Kan ik in contact komen met een medewerker?

Ben je op zoek naar een langdurige samenwerking of wil je een grote order plaatsen? Of heb je gewoon behoefte aan persoonlijk contact ? Als je hiervoor graag eerst met ons een afspraak wil maken begrijpen wij dit volkomen. Je kan een afspraak met ons maken via de live chat of via deze pagina.

Ik heb een klacht/vraag, waar kan ik hiervoor terecht?

Als je vragen of klachten hebt over een van onze producten kan je altijd contact met ons opnemen via onze live chat. Als je ons liever wil bellen of mailen, kan je onze contactgegevens op de contactpagina.