Ruilen & Retourneren

Heb je een product besteld in het verkeerde formaat of voldoet ons verpakkingsmateriaal toch niet aan jouw verwachtingen? Wij van Coexzakken.nl helpen je hier graag mee verder. Staat je antwoord er niet tussen? Neem dan contact met ons op. 

Particulieren Klanten

Heb jij geen bedrijfsnaam ingevoerd bij jouw bestelling en dus je bestelling geplaatst als consument? Dan valt deze situatie onder het consumentenrecht, hiermee heb je dus gewoon het recht om je bestelling te annuleren. Dit kan je na het plaatsen van jouw bestelling per e-mail of eventueel telefonisch doen. Zodra je het product heb ontvangen of eventueel heb gebruikt vervalt het recht op annuleren. Dit betekend bijvoorbeeld dat de doos enveloppen niet geopend of beschadigd mag zijn.

Zakelijke Klanten

Heb jij bij het afrekenen van je bestelling een bedrijfsnaam ingevuld en dus besteld als een zakelijke klant? Dan ben je verplicht de bestelde producten af te nemen zodra de bestelling is ontvangen. Je heb hiernaast wel het recht om je bestelling te annuleren als het nog niet is verzonden. Heb je een verkeerd product besteld? Dat hoeft geen probleem te zijn! Neem in dit geval contact met ons op. 

Voorwaarden

De producten die naar ons retour worden gestuurd moeten voldoen aan de onderstaande voorwaarden. Als dit niet het geval is hebben wij het recht om bijvoorbeeld waardevermindering te rekenen of in het ergste geval de producten niet aan te nemen:

  1. De producten dienen in de originele verpakking retour gezonden te worden.
  2. Producten moeten in een geschikte verpakking retour gestuurd worden.
  3. De producten die retour worden gestuurd moeten onbeschadigd en compleet zijn.

Afhandeling

Als je een zending naar ons retour stuurt hebben wij in ieder geval een Track & Trace code nodig zodat wij de zending kunnen volgen. Zodra de zending bij ons is aangekomen zullen wij deze binnen een aantal werkdagen in behandeling nemen en nemen wij vervolgens met de klant contact op over de verdere afhandeling.